Veel gestelde vragen

  • Aanmelden/registreren

Waarom moet ik mij registreren?
Als je alleen de advertenties wilt bekijken, is registratie niet noodzakelijk. Registratie is wel noodzakelijk om via het contactformulier contact op te nemen met een verkoper, als je zelf een paard gaat verkopen of om je favorieten op te slaan. Na je registratie wordt een account aangemaakt. In dit profiel worden alle functies eenvoudig weergegeven. Het registreren op Horzeplaza is gratis.

Wanneer moet ik inloggen?
De advertenties op Horzeplaza kunnen door iedereen zonder te registreren of in te loggen worden bekeken. Wil je meer informatie zien over de advertenties of de gegevens van je eigen profiel inzien of wijzigen dan is het noodzakelijk om in te loggen. Om in te loggen is het eerst noodzakelijk om je te registreren. Dit kan al met het invullen van een eenvoudig profiel. Na het inloggen kom je op je eigen gebruikerspagina. Hier vind je de advertenties die je als favoriet hebt opgeslagen en je advertenties.

  • Plaatsen advertentie

Hoe plaats ik een advertentie?
Om een advertentie te plaatsen op Horzeplaza is het noodzakelijk om je eerst te registreren. Door te klikken op ‘verkopen’ kom je automatisch bij het registratieformulier. Na je registratie kan je een advertentie plaatsen. Meer informatie over het plaatsen van een advertentie vind je hier. (link naar de tekstpagina voor het plaatsen van de advertentie)

Hoe plaats ik foto’s bij mijn advertentie?
Bij het plaatsen van een advertentie wordt, nadat de vragen over je pony of paard zijn beantwoord, een optie geboden om foto’s toe te voegen. Er kunnen maximaal 15 foto’s van 4MB per afbeelding worden geüpload. De beste resolutie is in JPG met een afmeting van 1600×1200. Na het uploaden van de foto’s kan de volgorde van de foto’s en dus de zichtbaarheid op de website bepaald worden. Meer informatie en tips voor het maken van foto’s vind je hier (link naar tekstpagina voor het maken van foto’s)

Hoe plaats ik een video bij mijn advertentie?
Bij het plaatsen van een advertentie wordt, nadat de vragen over je pony of paard zijn beantwoord, een optie geboden om een video toe te voegen. Voor het uploaden van video’s wordt gebruik gemaakt van YouTube. Via YouTube kan een account aangemaakt worden of gebruik worden gemaakt van een bestaand account. In je account op YouTube kan je de video plaatsen. De link kan je vervolgens in de advertentie plakken.

Wat zijn de verschillen tussen de aangeboden advertenties?
Bij het plaatsen van een advertentie kan je kiezen tussen een basis-, premium- of premiumplus advertentie.

– Een basisadvertentie is een standaard advertentie. De advertentie wordt 30 dagen op de website getoond. Na deze 30 dagen is de advertentie niet meer zichtbaar. Bij het plaatsen van een basisadvertentie kun je per advertentie betalen. Basisadvertenties kunnen per advertentie geüpgraded worden.

– Een premiumabonnement is interessant voor partijen die meerdere paarden verkopen. Bij een premiumaccount kun je 30 dagen lang onbeperkt advertenties plaatsen. De advertenties blijven 30 dagen op de website staan. bij een premiumabonnement kan elke individuele advertentie geüpgraded worden. Bij dit abonnement gaat u een verbintenis aan. Deze kan maandelijks opgezegd worden.

– Een premiumplusabonnement biedt dezelfde mogelijkheden als het premiumabonnement met als extra dat alle advertenties geplaatst worden als topadvertentie. Daarnaast kun je per advertentie kiezen voor verdere upgrades.

Mocht je graag gebruik willen maken van onze diensten maar heb je andere wensen neem dan contact met ons op via info@horzeplaza.nl dan kijken wij graag met je mee naar de mogelijkheden.

Wat zijn de kosten voor het plaatsen van een advertentie?
Afhankelijk van de advertentie die gekozen wordt zijn de kosten voor het plaatsen als volgt:

– Basisadvertentie
– Premiumabonnement
– Premiumplusabonnement

Hoe kan ik mijn advertentie upgraden?
Tijdens het plaatsen van een advertentie is het mogelijk om nog extra opties te kiezen om het bereik van de advertentie te vergroten. De opties die wij bieden zijn:

– Plaatsing als topadvertentie
– Plaatsing op onze Facebookpagina
– Plaatsing op onze Instagrampagina
– Plaatsing in onze nieuwsbrief

Ook nadat de advertentie is geplaatst, is er een mogelijkheid om je advertentie te upgraden. Nadat je advertentie geplaatst is, kan je jouw advertentie terugvinden in je account onder mijn advertenties. Hier kan je per advertentie aangeven of en welke upgrade je voor je advertentie zou willen.

Wanneer wordt mijn advertentie zichtbaar?
Na het aanmaken van je advertentie kom je op de bevestigingspagina. Nadat je op deze pagina terecht bent gekomen wordt je advertentie direct zichtbaar op de website. Is je advertentie na een uur nog niet zichtbaar? Neem dan contact op met info@horzeplaza.nl

Wanneer verloopt mijn advertentie?
Een advertentie verloopt automatisch na 30 dagen. Heb je voor die tijd jouw paard of pony verkocht? Dan is het in jouw account bij de advertenties ook mogelijk om de advertentie zelf stop te zetten. Zijn de 30 dagen verlopen, maar heb je de juiste koper nog niet gevonden? Jouw advertenties komen als concept in het account terecht, zodat je alle gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen als je de advertentie nogmaals wil plaatsen.

Hoe kan ik mijn advertentie verwijderen?
In jouw eigen account staan onder advertenties alle door jouw geplaatste advertenties. Hier heb je de mogelijkheid om zelf de advertenties te verwijderen.

  • Wijzigen advertentie

Hoe kan ik mijn advertentie wijzigen?
In het account staat onder advertenties alle door jouw geplaatste advertenties. Hier heb je de mogelijkheid om de advertentie te wijzigen.

Hoe kan ik mijn advertentie verlengen?
In het account kun je bij “jouw advertenties” zien wanneer uw advertenties aflopen. Bij “mijn advertenties” heb je de mogelijkheid om de advertenties direct te verlengen.

Betaling/facturatie

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om uw advertenties te betalen met de volgende betaalmiddelen:

– IDEAL
– PayPal
– Creditcard
– Bancontact

Waar kan ik mijn factuur vinden?
In uw account is een pagina voor facturen. Hier vindt u een overzicht van uw facturen.

  • Paard kopen

Hoe kan ik een paard vinden dat aan mijn wensen voldoet?
Op de pagina van Horzeplaza hebben wij verschillende zoekfilters ingesteld zodat je eenvoudig een paard kunt vinden dat voldoet aan al je wensen. Op de homepage is een beknopte zoekfunctie beschikbaar hier kun je zoeken op:

– Categorie paard/pony
– Discipline
– Rassen
– Geslacht
– Prijs

Daarnaast heb je de optie voor meer filters. Hier kom je in het uitgebreide filtermenu en heb je nog extra zoekopties:

– Leeftijd
– Stokmaat
– Kleur
– Afstand

Tot slot hebben we ook nog aanvullende zoekfilters over het paard te weten:

– Klinische keuring
– Röntgenologische keuring
– Trailermak
– Verkeersmak
– Geschikt voor kinderen
– Braaf bij de hoefsmid

Hoe kan ik de advertenties die ik bekeken heb terugvinden?
Als je een account hebt aangemaakt op Horzeplaza dan krijg je de mogelijkheid om advertenties als favoriet aan te merken hierdoor weet je zeker dat je je favoriete paarden en pony’s eenvoudig kunt terugvinden.

Hoe kan ik een advertentie delen?
Op de advertentiepagina is er een optie om een advertentie te delen. Hiermee kan je de advertentie direct doorsturen naar je familie, vrienden collega’s en iedereen die de advertentie niet mag missen!

Hoe kan ik contact opnemen met de verkoper?
Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met een verkoper. Via de advertentiepagina kan je een bericht sturen. Hierbij versturen wij een versleuteld bericht naar de verkoper. Vervolgens kan de verkoper reageren op je bericht en krijg jij deze reactie in je e-mail waarna jullie de verdere communicatie onderling kunnen regelen.

Ook is het, als de verkoper de mogelijkheid biedt, mogelijk om telefonisch contact op te nemen.  Hiervoor moet je naar “contactgegevens tonen” op de advertentiepagina. Het telefoonnummer van de verkoper wordt zichtbaar als je voor de optie telefoonnummer tonen kiest.

  • Contact

Hoe kan ik contact opnemen met Horzeplaza?
We zijn bereikbaar via info@horzeplaza.nl en op het telefoonnummer +31 620821239 Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op alle berichten.